Saskia´s Scrapcorner

zaterdag 2 oktober 2010

Al 7 jaar



Ook deze kaart is voor een nichtje, die 7 jaar wordt.
Voor deze kaart heb ik twee stempels van Magnolia gebruikt. Natuurlijk ingekleurd met de Copic Markers. Het tweede afdrukje heb ik in drieën gesneden en zo verwerkt op de kaart.
Het papier is van Basic Grey, uit de serie, Bittersweet.
Het kroontje is uitgesneden met de Cricut Snijmachine, versiert met plaksteentjes en pareltjes gemaakt met een Perlen-pen. Ook op de kleine kroontjes zitten hele kleine pareltjes, dit is denk ik niet goed te zien.
De border is gemaakt met een Martha Stewart pons.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.

1 opmerking:

  1. Hallo Saskia,
    Wat maak je mooie dingen zeg,via gekopcopic zag ik je tasje staan.Heel mooi gedaan,ik ga je volgen je maakt me nieuwsgierig.
    En niet zo onzeker doen hoor je maakt echt mooie dingen.
    Groeten Yvon.
    http://yvonnescrappage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen